Kuvernöörivuoden painopisteinä koulutus ja viestintä

Rotarypiirimme 1390 kuvernööri (DG, District Governor) pyrkii vierailemaan vuoden mittaisen pestinsä aikana kaikissa piirinsä klubeissa. Torstaina 26.10. DG Simo Hautalalla oli vuorossa meidän klubimme Orimattilassa. Vierailu alkoi tyypilliseen tapaan ensin lyhyellä kokouksella klubin hallituksen kanssa, jossa käytiin läpi klubin toimintaa ja tavoitteita.

Syötyämme Tehtaan herkullisen lohisopan Simo Hautala kertoi RI:n presidentin vuositeemasta, ”LUO TOIVOA MAAILMAAN”, sekä omista pääteemoistaan ja tavoitteistaan kuvernööriän. Simon kuvernöörivuoden painopistealueet ovat koulutuksessa ja viestinnässä. Piirillä on paljon aktivista koulutusta, ja piirin asiantuntijoita kannattaa kysyä esitelmöimään klubiin ja muihinkin tilaisuuksiin. Piirin ajankohtaiset koulutukset löytyvät piirin tapahtumasivuilta. Viestintä onnistuu erään sanonnan mukaan vain vahingossa, mutta Simo kertoi miten sellaistakin on sattunut. Kiitos DG Simo mielenkiintoisesta puheesta!

DG Simo Hautala kertoo vuositeemasta

Lahjoitimme DG:lle kiitokseksi 50-vuotishistoriikkimme