Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
24.05.2023
09:00 - 15:00

Kyrösjärven rotaryklubi järjestää Kurjenmäkikodin asukkaille retken Seitsemisen luonnonpuistoon 24.5.2023. Retki alkaa klo 9.00 Kurjenmäkikodilta osoitteesta Härkikuja 12, Hämeenkyrö. Paluu tapahtuu  klo 15.00 mennessä. Matkaan lähdetään Matrocks Oy:n esteettömällä linja-autolla ja matka Seitsemiseen kestää noin tunnin.

Retken kohteena on Seitsemisen luontokeskus ja Saari-Soljasen esteetön reitti, joka tarjoaa upeita näkymiä Soljasen suoalueelle suolampineen. Reitin varrella on myös puurakenteinen katselulava. Reitin pituus on noin 500 metriä suuntaansa ja se sopii kaikille.

Retken aikana nautitaan lounas alueen grillikodassa. Paluumatkalle lähdetään viimeistään klo 14.00 ja perillä Kurjenmäkikodilla ollaan noin klo 15.00. Tämä on Kurjenmäkikodin asukkaille hieno tilaisuus nauttia kauniista luonnosta ja viettää mukava päivä yhdessä klubin jäsenten kanssa.