Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
12.10.2024

Sylvään koulu

Rotarypiirin 1410 syysseminaari ja piirikokous järjestetään lauantaina 12.10.2024 klo 8.30-15.15 Sastamalan Vammalassa Sylvään koulun auditoriossa, Ojansuunkatu 8. Ohjelma on mielenkiintoinen, tietoiskuja piirin komiteoiden työstä höystettynä esityksellä tekoälystä.

Juhlapuheen pitää ministeri Arto Satonen, rotaryasiaa keventämässä on nuori viulisti Miihkali Kerkkänen sekä tilaisuuden vetäjä, juontaja Henri Haapamäki, mediapersoona ja Ylen ralliasiantuntija.

Seuralaiset ovat myös tervetulleita. Seuralaisten ohjelmaan Sastamalan seutu tarjoaa mm. opastetun tutustumisen Tyrvään Pyhän Olavin kirkkoon. Ota museokortti mukaan.

Lisätietoja esityksistä ja esiintyjistä tästä linkistä.

Ilmoittautuminen syysseminaariin ja piirikokoukseen tapahtuu tästä linkistä.  Ilmoittautumiset 29.9.2024 mennessä.

created by dji camera