Kartta latautuu...

21.11.2023

Tapahtumapaikka
Ikaalinen Spa & Resort

Klubikokous tiistaina 21.11 klo 17.45 alkaen Ikaalisten Kylpylässä. Vieraana kymmenottelun nuorten mestari Aleksi Savolainen. Yhteislähtö entiseltä Mustilta ja Mirriltä klo 17.00. PETS-ryhmä menee jo aikaisemmin. Paikalla pientä purtavaa ja mahdollisista ruokvalioista voi viestittää sihteerille. KAIKKI mukaan ja samalla tutustuminen uuteen kylpylään.

Tampereen Pyrintöä edustava kymmenottelija, Aleksi Savolainen, on tehnyt vaikutuksen kentällä ja hänen saavutuksensa ovat herättäneet huomiota myös paikallismediassa. Hämeenkyröläinen urheilija on ollut kesän 2023 aikana otsikoissa mm. seutulehti UutisOivan sivuilla useaan otteeseen, merkittävien saavutusten myötä.

18. heinäkuuta 2023: Aleksi teki merkittävän nousun EM-kisoissa, sijoittuen 12:nneksi ja parantaen omaa ennätystään yli sadalla pisteellä.
1. elokuuta 2023: Hän ylsi pronssille Kalevan kisoissa, mikä merkitsi kyröläisottelijalle hänen ensimmäistä aikuisten SM-mitaliaan.
23. elokuuta 2023: Aleksi kruunasi kesänsä voittamalla kultaa M22-sarjan kymmenottelussa, kommentoiden: ”Tällä kaudella olen otellut tasaisesti”.

Huomaa tämä kokous pidetään Ikaalinen Spa & Resortissa, eli samassa paikassa missä klubimme järjestää 2.3.2024 piirin 1410 tulevien presidenttien ja klubivirkailijoiden koulutusseminaarin (PETS) sekä piirineuvottelun.