Rotarypiirin 1410 piirikuvernööri Anita Häggblom vieraili Kyrösjärven Rotaryklubin vieraana tiistaina 13.10.2020 Hämeenkyrössä nostalgisessa Villa Rauhasalossa. Hän toi terveiset Rotary Internationalin presidentiltä Holger Knaackilta. Rotaryvuoden 2020 – 2021 teema on Rotary Opens Opprotunities eli Rotary avaa mahdollisuuksia. Vuositeema kehottaa rotareja hyödyntämään mahdollisuuksia kehittää omaa johtajuuttaan, ja auttaa toteuttamaan Rotaryn palveluideoita ja parantamaan apua tarvitsevien elämää.

Piirikuvernööri Anita Häggblom vieraili Kyrösjärven Rotaryklubin vieraana tiistaina 13.10.2020 Hämeenkyrössä nostalgisessa Villa Rauhasalossa. Kuva Erkki Kovalainen

Kyrösjärven Rotaryklubin presidentti Markku Mäkinen vastaanotti piirkuvernööri Anita Häggblomilta kauden 2020-2021 viirin: Rotary Opens Opportunities. Kuva Erkki Kovalainen