Kyrösjärven Rotaryklubi lahjoitti Rotary- vesirepun Mahnalan ympäristökoululle keskiviikkona 3.5.2023 aamulla.

”Tälle repulle on meillä varmasti käyttöä ja tämäpä oli iloinen yllätys”, kiitteli Mahnalan Ympäristökoulun rehtori Anukka Alppi Kyrösjärven Rotaryklubin laljoittamaa vesireppua koulun oppilaiden käyttöön

Lahjoituksen vastaanottivat koulun oppilaskunnasta Sonja Jokinen ja Martta Juutilainen, koulun rehtori Annukka Alppi, sekä ympäristökasvatuksesta vastaava opettaja Laura Virtanen. Kyrösjärven klubin presidentti Pertti Haavisto esitteli vesirepun sisältöä ja antoi tarvittavia ohjeita sen käyttöön. Tuleva presidentti Heikki Aalto sai kunnian ojentaa repun koululle.

Lue lisää Timin Sanomien jutusta.

Kuvassa vasemmalla koulun ympäristökasvatuksesta vastaava opettaja luokanopettaja Laura Virtanen, keskellä rehtori Annukka Alppi ja oikealla tuleva klubin presidentti Heikki Aalto vesirepun luovutustilaisuudessa. Kuva Erkki Kovalainen.