Rotarypiirin 1410 klubien kauden 2024-25 presidenttien ja klubivirkailijoiden koulutusseminaari PETS 2024 järjestettiin lauantaina 2.3.2024 Ikaalisissa Ikaalinen Spa & Resort-hotellissa. Yli 100 piirin klubien edustajaa osallistui tulevan kuvernöörin Ilkka Häklin ryhmineen organisoimaan koulutukseen. Päivän järjestellyistä vastasi Kyrösjärven Rotaryklubi.

Päivän aluksi tervehdyksen osallistujille toivat Ikaalisten kaupunginjohtaja Eeva Viitanen, Ikaalinen Spa & Resortin toimitusjohtaja Eero Aho sekä Kyrösjärven Rotaryklubin presidentti Heikki Aalto.
Tilaisuuden tietoiskuja pitivät eri rotareiden lisäksi  Mahnalan Ympäristökoulun rehtori Annukka Alppi ja UutisOivan päätoimittaja Katri Linnikko.

Päivän päätteeksi kuvernööri Aaro Söderlund ja tuleva kuvernööri Ilkka Häkli lausuivat päätössanat. Tilaisuuden juontajana toimi Mervi Koponen.

Lue lisää Timin Sanomista täältä.

Iloinen Kyrösjärven Rotaryklubin projektiryhmä huojentuneena. Kuvassa vasemmalta Heikki Aalto, Pertti Haavisto, Heikki Sarkonen, DGE Ilkka Häkli, DG Aaro Söderlund ja projektiryhmän päällikkö Kauko Autio.