Kyrösjärven Rotaryklubi järjesti perinteisen kesätapahtuman läheisten klubiensa Parkanon ja Karvian kanssa Hämeenkyön Kauhtuan saunalla tiistaina 31.5.2022. Tämä kesäkisa on ollut vuosittain perinteinen tapahtuma klubien kesken, mutta viimeksi on oltu yhdessä koronan takia kolme vuotta sitten Parkanossa.

Ohjelmassa oli erilaisia leikkimielisiä kisailua monen lajin osalta. Syötiin, saunottiin ja muisteltiin menneitä ja tulevia aikoja paikallisen musiikin kera.Karvian klubi kahmi voiton joukkuekisassa, ennen järjestelyistä vastaavaa Kyrösjärven klubia ja lisäksi henkilökohtaisessa kisassa myös Karvian klubin edustaja oli paras. Mahtava kiertopalkinto-pytty matkusti ainakin vuodeksi kotiinsa Karviaan.