Kyrösjärven Rotaryklbi ilahdutti Kurjenmäkikodin asukkaita järjestämällä kevätretken Seitsemisessä sijaitsevan Saari-Soljasen upeisiin maisemiin 24.5.2023. Retkelle osallistui yhteensä 11 kodin asukasta. Heidän lisäkseen mukana oli kodin henkilökuntaa ja rotareita.

Kurjenmäkikodin asukkaat olivat innostuneita matkasta, joka alkoi aamulla Matrocks Oy:n esteettömällä bussilla. Asukkaat ihastelivat vihreitä peltoja, sinisiä vesiä ja kumpuilevia maisemia, jotka loivat matkalle iloisen tunnelman. Perillä Saari-Soljasessa retkeilijät saivat ihailla upeita erämaamaisemia. Metsälammen rannalla laulettiin yhdessä suvivirren ensimmäinen säkeistö, mikä oli kaunis ja liikuttava hetki.

Kuvassa Kurjenmäkikodin hoitajat Jelena Vainikka ja Suvi Mäenpää sekä asukkaat Anneli Koivuniemi ja Saara Kalliolepo. (Kuva Eeva Koivuniemi)

Kuvassa Kurjenmäkikodin asukkaat Tuulikki Osara, Sinikka Palo, Saara Ahvenainen ja Jorma Juutilainen. Taustalla rotareiden apuna ollut Mikko Viitala ja rotary Pasi Rintanen. (Kuva Eeva Koivuniemi)

Kauko Aution makkranpaistossa (Kuva Pertti Haavisto)