Tiistaina 13.6.2023 Karvialla sijaitsevan Marjosuon kylätalolla järjestettiin ainutlaatuiset kesäkisat, joiden toteuttajana toimi Karvian Rotaryklubi. Mukana  kesäkisoissa  oli Karvian, Parkanon ja Kyrösjärven klubien jäseniä. Kesäkilpailun lajivalikoima oli monipuolinen, sisältäen pallon heittoa ämpäriin, tikkojen heittämistä, keilojen kaatoa, etäisyyden arviointia sekä lopuksi rotaryaiheisen tietovisan.

Voittajaksi selviytyi Karvian klubin edustusjoukkue, vain yhden pisteen erolla Kyrösjärven klubin joukkueeseen. Suurin yllätys kuitenkin oli, että Kyrösjärven klubin kakkosjoukkue päihitti nimekkään ja ennakkosuosikiksi povatun ykkösjoukkueen.

Kyrösjärven rotaryklubi esittää lämpimät kiitokset Karvian klubille ikimuistoisen tapahtuman järjestämisestä. Odotamme innolla uutta kohtaamista vuoden päästä!

Lue lisää kesäkisoista Timin san

Kyrösjärven ykkösjoukkueen Heikit (Sarkonen ja Aalto) keskittyvät pallonheittoon. Taustalla Erkki Hirvi ja Thomas Seidel Parkanon klubista sekä Markku Koskinen Kyrösjärven klubista. Kuva Pertti Haavisto

Kesäkisan voittanut Karvian joukkue (Ari Liikala, Risto Mustakoski ja Ari Väliaho) ja voittopokaali. Kuva Pertti Haavisto

Kesäkisoihin osallistuneet yhteiskuvassa Marjosuon kylätalon ison hirsisaunan edessä. Kuva Erkki Kovalainen