Perinteiset Hämeenkyrön Yrittäjien järjestämät Helmihulinat järjestettiin Kyröskoskella 11. helmikuuta 2024. Tämä vuotuinen tapahtuma keräsi jälleen kymmeniä näytteilleasettajia ja houkutteli suuren joukon kävijöitä nauttimaan monipuolisesta ohjelmasta ja yhdessäolosta. Tapahtuma tarjosi unohtumattomia hetkiä kaikenikäisille, erityisesti lapsille, jotka pääsivät ihastelemaan Tero Taikurin taikatemppuja.

Kyrösjärven rotareiden järjestämä hyväntekeväisyyshuutokauppa oli yksi päivän kohokohdista, jossa Erkki Kovalainen toimi meklarina ja Heikki Sarkonen avustajana. Huutokaupan tuotot ohjataan rotarien valitsemiin hyväntekeväisyyskohteisiin, tukien näin paikallisia tarpeita ja edistäen yhteisön hyvinvointia.

Lue lisää Timin Sanomista.

Hyväntekeväisyyshuutokaupan meklareina toimivat Kyrösjärven rotareiden Erkki Kovalainen ja Heikki Sarkonen.