Projektit

Rotary on palvelujärjestö. Toimimme tunnuslauseemme Palvelu itsekkyyden edelle (Service above self) mukaisesti paikallisesti ja maailmanlaajuisesti. Kansainvälinen humanitäärinen palvelumme toteutuu Rotarysäätiömme koordinoimana ja hyväksyttyjen kumppaneiden kanssa.

Meripäivätapahtuma
Meripäivien aikana pystytämme Rotary teltat,  esittelemme kriisialueille suunniteltua  Shelter Box -majoitusta, joka mahdollistaa ruuanlaiton sekä muut päivän tärkeimmät asiat päivittäiseen selviytymiseen. Kerromme myös nuorisovaihdosta yms. toiminnasta.

Nuorisovaihto-oppilas-toiminta, esittelemme uudelle vaihto-oppilaalle Suomea ja paikallista kulttuuria, ja tuemme hänen harrastuksiaan myös täällä.

Siisti Biitsi – projekti liittyy Itämeri-projektiin, ympäristön siisteyteen, kierrätykseen ja luonnonsuojeluun.

RYLA-Johtajakoulutus nuorille 18-30 vuotiaille.

Osallistumme myös lähiklubien kanssa yhteisiin projekteihin, kuten itä-meren suojeluun ja erittäin tärkeään kansainväliseen työhön- polion hävittämis -projektiin maailmasta.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Frans & Rosalie -bistro
( seurahuone )
Keskuskatu 21
48100, Kotka

Katso päivän lounas
www.lounasmenu.fi/kotka/frans-and-rosalie/lounas/

Aika:
Kuukauden ensimmäinen ja kolmas maanantai
klo: 12:00 -13:00
Ikkuna kabinetti