Meidän klubissamme ollaan toimittu jo useamman vuoden aikana yhteistyössä Kotkan koulujen kanssa. Nuoriso ja IT- vastaavana  toimii Sami Bruun joka vetää tätä projektia.
Tämä projekti toimii koulujen 9 luokkalaisille ja meidän klubimme hoitaa Kotka Langinkosken sekä Svenska-Samskolanin koulut.

1. Ensimmäisessä tapaamisessa 9-luokkalaisille kerromme Rotareiden historiaa ja mitä maailman laajuisesti teemme sekä millaisia projekteja meillä paikallisesti tehdään. Avaamme mitkä mahdollisuudet on lähteä vuosi, -kesä tai leiri vaihtoon meidän kauttamme. Meillä maailman laajuisesti turvallisin verkosto ja luotettava. Starttaamme hyvän käytöksen mittapuut, joka kuuluu tärkeimpiin asioihin projektissamme.  Puhumme hyvän käytöksen merkityksestä jokaisella tapaamisella. Mitä merkitsee koulu, työ tai muualla käytös!
  2. Toistamme ensimmäisestä tapaamisestamme vaihto asioita sekä katsomme millaisia hyvänkäytöksen asteikkoja luokka yhdessä tehnyt 1-10. Tähän liitämme myös mukaan yrittäjä tarinan joka antaa oppilaille käsitystä millaisia asioita voi tulla yrittäjänä vastaan sekä kuinka voida menestyä eikä astu samoihin virheisiin sekä saada vinkkejä.
  3. Tämä tapaaminen koulu vuoden viimeisillä viikoilla yleensä 9 päivänä tai juhla tilaisuudessa.          Jaamme kunniakirjan ja rahan äänestyksen perusteella voittaneille 1/per 9 luokka.