Keitä olemme

Kemiönsaaren Rotaryklubi on aktiivinen rotaryklubi piirimme eteläisimmässä osassa.. Kokoonnumme joka torstai viikkokoukseen klo 17.30-19.00 Ravintola Galaxissa Kemiön keskustassa. Viikkokokouksissamme käsittelemme eri teemoja jotka edistää yhteiskuntaa sekä kuulemme mielenkiintoisia esitelmiä. Vierailemme myös kiinnostavissa paikoissa niin täällä saarellamme kuin lähialueella. Tuemme Rotary Internationalin humanitäärisiä projekteja ja osallistumme piirin satsauksiin alueen hyvinvoinnin edistämiseksi.

Klubimme on hyväksytty Rotary Internationalin jäseneksi charterkirjalla 26.01.1970. Kummiklubina toimii Paraisten Rotaryklubi. Klubissamme on 20 varsinaista jäsentä sekä 3 kunniajäsentä. Olemme Rotarypiiri 1410 ry:n jäsen.

Harrastus, jolla on tarkoitus

Keskitymme kaikkiin Rotary Internationalin hankkeisiin niin nuorisovaihtoon, rauhantyöhön ja kansainvälisiin hyväntekeväisyyshankkeisiin kuin paikallisen kulttuurin ja sosiaalisen hyvinvoinnin kehittämiseen. Itämeren ja Saaristomeren suojelu on meille eriyisen tärkeää jo maantieteellisistä syistä

Vaikuttava kansainvälinen verkosto

Rotary on Chicagossa 23.2.1905 perustettu kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysorganisaatio. Rotary Internationalin kotipaikka on Evanston, Illinoisin osavaltiossa USA:ssa. Tunnuslauseemme on Palvelu itsekkyyden edelle (Service Above Self).

Rotaryyn kuuluu 1,2 miljoona jäsentä 530 piirissä 35 000 klubissa yli 200 maassa.  Suomi on jaettu viiteen rotarypiiriin. Viron Rotaryklubit kuuluvat Etelä-Suomen piiriin 1420. Suomessa ja Virossa on yhteensä n. 10.000 rotaria n. 300 klubissa.

Kokoontumistiedot

Paikka: