Haluan lämpimästi kiittää kaikkia klubimme jäseniä kuluneesta vuodesta ja toivottaa klubiveljille ja -siskoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2023.

Töölön Rotaryklubin yhteinen joululounas nautittiin Ostrobotnian juhlasalissa perinteisin menoin 15.12.2022.  Musiikista saimme nauttia klubiveljiemme viulisti Jukka Merjasen ja pasunisti Vesa Lehtisalon esittämänä.  Veljemme Matti Mäkelä lausui meille joulun sanomaa ja kunniajäsenemme arkkiatri Risto Pelkonen esitti kauniin ja lämminhenkisen joulutervehdyksen.  Parhaat kiitokset erinomaisista puheista ja korkeatasoisista musiikkiesityksistä.

Toivon mukaan mahdollisimman moni voi hiljentyä kaiken hälinän ja kiireen keskellä ja nauttia Joulun Rauhasta.  Klubiveljemme Riston sanoin: Joulun hyvä mieli on sen hurstilaisessa hengessä, lahjan antamisessa ja sen vastaanottamisessa, lasten kirkkaissa silmissä, lauluissa ja leikeissä, kuusen tuoksussa ja kynttilöiden valossa.