Vuositeema

Rotary Internationalin vuositeema

Rotary International President Gordon R. McInally 2023 – 2024 on valinnut teemakseen ”Create Hope in the World”.

Töölön Rotaryklubin vuositeema 2020-21

90 JA ETEENPÄIN

Töölön Rotaryklubin perustamisesta Viipurissa tulee kuluneeksi 90 vuotta. Teema ”90 ja eteenpäin” korostaa toisaalta klubin juhlavuotta ja klubin perinteiden kunnioittamista, toisaalta sitä, että klubi elää vahvasti ajassa ja sen toimintaa kehitetään.

90. toimintavuosi alkoi historiallisesti poikkeuksellisissa olosuhteissa. Maailmalla riehuva Covid-19 pandemia asettaa reunaehdot. Toiminnassa sopeudutaan tilanteeseen, ollaan joustavia ja kehitetään uusia toimintatapoja.

Alkaneen toimintavuoden tavoitteet ja tehtävät on kuvattu toimintasuunnitelmassa, joka on hyväksytty sääntömääräisessä kevätkokouksessa 20.8.2020.

Tutustu tarkemmin: TRK toimintasuunnitelma 2020-21.