Asikkala 14.8.2024

Hyvät Rotary-Siskot ja -Veljet !

Töölön Rotariklubin syyskauden alku lähestyy ja ensimmäinen viikkokokouksemme järjestetään torstaina 22.8 vanhassa tutussa paikassa Bottalla. Tarkoituksemme on käydä läpi syksyn klubiohjelmaa sekä kuulla Sisarten ja Veljien kesäkuulumisia.

Toivottavasti teillä kaikilla on ollut rentouttava ja leppoisa kesä. Ne teistä, jotka olette viettäneet kesäänne Suomessa, olette ainakin saaneet nauttia pääosin aurinkoisesta kesästä ja lämpimistä vesistä. Itse olen viettänyt suuren osan kesästäni mökillämme Asikkalassa Ruotsalainen-järven rannalla, mutta kesääni mahtui heinäkuussa myös työvierailu keskelle sotaa käyvään Ukrainaan. Voin siitä kertoa teille muutaman sanan, kun tapaamme torstaina viikkokokouksessa.

Syksyn ohjelmasta on tulossa mielenkiintoinen ja se sisältää erilaisia aiheita toimintavuotemme teemaan ”Suomi Muuttuvassa Maailmassa” liittyen.  Viikkokokouksissamme tulemme kuulemaan asiantuntijoita mm. huoltovarmuudesta, digitaalisista ratkaisuista, tekoälystä ja kansainvälisestä politiikasta, mutta myös monia muita aiheita on luvassa. Lopullinen syksyn ohjelma pyritään saamaan painettuna jaettavaksi kaikille kauden ensimmäisessä viikkokokouksessa tai ainakin viimeistään ennen syyskuuta. Kevään 2025 ohjelmasuunnitteluun otamme erittäin mielellämme vastaan ehdotuksia. Voitte olla suoraan yhteydessä ohjelmatoimikunnan puheenjohtajaan Veli Juhaniin (Juhani Turunen) ideoittenne ja ehdotustenne kanssa.

Töölön Rotariklubi on yksi Rotaripiirimme suurimmista, mutta uudet jäsenet ovat aina tervetulleita toimintaamme mukaan. Niinpä esitänkin toivomukseni kaikille Siskoille ja Veljille, että osallistutte aktiivisesti jäsenhankintaan omalta osaltanne. Monet teistä ovat sitä jo tehneetkin ja siitä suuri kiitos !

Toivotan teidät kaikki lämpimästi tervetulleiksi Töölön Rotariklubin ensimmäiseen viikkokokoukseen torstaina 22.8 klo 11:30 ! Toivottavasti tapaan Bottalla mahdollisimman monia Siskoja ja Veljiä !

Ystävällisin terveisin

Marja