Mitä teemme

Tavoitteenamme on saada lasten ääni kuuluville. Tätä varten luomme erilaisia tapoja välittää lasten ajatuksia ja mielipiteitä aikuisille, vanhemmille, ammattilaisille ja päättäjille.

Lapsen oikeuksien sopimus hyväksyttiin YK:n yleiskokouksessa 20.11.1989. Sopimuksen yhtenä keskeisenä periaatteena on lapsen oikeus tulla kuulluksi ja lapsen näkemysten kunnioittaminen.

Tämä periaate on keskeistä RotaKids -toiminnassa. Lasten äänen kuuleminen ja lasten näkemysten esille tuominen on Tammer Nova Future Makerin päätavoite.

.

Rotarina meillä on mahdollisuus toimia, vaikuttaa ja tehdä hyvää. Oman klubin toiminnan lisäksi meillä on mahtava  sosiaalinen verkosto ja elinikäisiä ystäviä niin kotipaikkakunnalla kuin maailmanlaajuisesti.

Haluamme rotareina vaikuttaa ajankohtaisiin haasteisiin. Tartumme toimeen pysyvien muutosten aikaansaamiseksi – ympäri maapalloa, yhteisöissämme ja itsessämme.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Säännölliset kokoukset etäkokouksina. Muiden kokousten paikka sovitaan tapauskohtaisesti.

Aika:
Kuukauden viimeinen maanantai klo 19-20 ja hankkeissa erikseen sovittavina aikoina.