Päiväys ja aika

03.05.2024 – 05.05.2024

Tapahtumapaikka
Hotelli Lasaretti

Piirikonferenssi järjestetään Oulussa hotelli Lasaretissa 3.-5.5.2024.

Perjantaina 3.5. on vapaaehtoinen Get Together -illallinen hotellin ravintolassa klo 19.00 alkaen. Tilaisuuteen voi tulla omassa tahdissa myöhemminkin.

Lauantaina 4.5. ohjelma alkaa klo 10.30. Ohjelmassa on avajaissessio tervehdyksineen. Rotary Internationalin edustajaksi saamme Anna Königin Ruotsista. Päivä jatkuu teemaseminaarilla, joka käsittelee pohjoisen uutta geopoliittista asemaa. Alustajina tulevat olemaan mm. ilmavoimien komentaja, kenraalimajuri Juha-Pekka Keränen ja tuore Pohjois-Pohjanmaan maakuntajohtaja Jussi Rämet. Päivä jatkuu piirijuhlalla. Ennen iltajuhlaa pääsemme Oulun kaupungin vastaanotolle lähellä sijaitsevaan Oulun taidemuseoon. Iltajuhlassa on tarjolla muistamisia, nautinnollinen päivällinen ja tanssia live-orkesterin tahdittamana.

Sunnuntaina 5.5. siirrymme kevyempään ohjelmaan tutustumisretkien muodossa. Tarjolla on näillä näkymin vaihtoehtoisesti luontoelämys ja lintujen bongausta Liminganlahdella tai kiertoajelu Oulun nähtävyyksiin ja kehittämisen kärkikohtaisiin. Ohjelma päättyy klo 12.

Kannustan teitä osallistumaan kumppanienne kanssa. Toivoisin klubien sponsoroivan vaihto-oppilaita, rotaracteja ja interacteja mukaan. Koko ohjelman lisäksi lauantaina järjestetään heille erillinen parin tunnin teemaseminaari englanninkielisenä.

DG Petri Keränen