Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
07.12.2023

Ei kokousta, itsenäisyyspäiväviikko

Jäsenistöä kannustetaan osallistumaan Orimattilan kaupungin ja seurakunnan itsenäisyyspäivän tapahtumiin:

Itsenäisyyspäivää juhlistetaan maanantaina 6.12. Orimattilan keskustassa, Kuivannolla ja Artjärvellä vallitsevien koronarajoitusten puitteissa.

ORIMATTILAN KESKUSTA:
  • Klo 10:00 Sanajumalanpalvelus Orimattilan kirkossa
    Kirkkosalissa istutaan 20 henkilön osastoissa
  • Klo 11:00 Kunnianosoitukset sankarihaudalla ja seppeltenlasku sankarihaudalle, Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkille, vakaumuksensa puolesta kaatuneiden haudalle ja Pallopatsaalle
    Puhe: kaupunginvaltuuston II vpj. Juha Hämäläinen
  • Klo 17:00 Orimattilan Samoilijoiden soihtukulkue
    Lähtö J. H. Erkon patsaalta. Reitti kulkee Erkontietä sankarihaudalle.
  • Kaupungin järjestämä itsenäisyyspäivän juhla ja juhlakahvit on peruttu äkillisesti huonontuneen koronavirustilanteen takia. Ekonomi, sotahistorian harrastaja Sirkku Rainion juhlapuhe julkaistaan videoituna 6.12. aamulla Orimattilan kaupungin kotisivuilla ja Facebook-sivulla.

KUIVANTO:
  • Klo 9:00 Seppeltenlasku vakaumuksensa puolesta kaatuneiden haudoille
  • Klo 12:00 Rukoushetki ja seppelenlasku sankarihaudalla
    Puhe: kaupunginvaltuuston II vpj. Juha Hämäläinen
    Kunniavartio: Uudenkylän Aluevarasto
Kirkkokahveja ei järjestetä äkillisesti huonontuneen koronavirustilanteen takia.

ARTJÄRVI:
  • Klo 10:00 Rukoushetki Artjärven kirkossa
    Kirkkosalissa istutaan 20 henkilön osastoissa
  • Kunnianosoitukset ja seppeltenlasku sankarihaudalle, Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkille ja vakaumuksensa puolesta kaatuneiden muistomerkille
  • Glögitarjoilu ulkona
  • Klo 17:30 Artjärven Eränkävijöiden soihtukulkue
    Kokoontuminen klo 17.15 Artjärven Sähkön pihalla, reitti kulkee kylän läpi kirkonmäen sankarihaudalle.