Elokuu on Rotaryn jäsenistön ja laajennustyön kuukausi. Mikäpä parempi tapa viettää sitä kuin toivottamalla uusi jäsen tervetulleeksi klubiimme?

Asiantuntija, MMM Karita Alén kertoi meille ProAgria Etelä-Suomi ry:n tarjoamista yrityspalveluista: maaseudun yritystuista yritystoiminnan aloittamiseen, laajentamiseen ja kehittämiseen. Erityisen hyvin tuetaan usean yrityksen yhteishankkeita, joista esimerkkinä Päijänteen kalastajien matkailuverkosto sekä Tainionkosken matkailualan yhteistyökuviot.

Kokouksen huipensi uuden rotaryn toivottaminen tervetulleeksi klubiimme. Presidentti Ari Nieminen luovutti Karita Alénille jäsenpinssin (kuvat ohessa). Rotaryratas rintapielessä olet tervetullut maailman kaikkiin n. 46 000 rotaryklubiin yli 200 maassa, ja tietysti erityisesti tänne meidän omaamme. Lämpimästi tervetuloa, Karita!