Klubin pikkujouluja vietettiin perjantaina 1.12. Kehräämöllä ravintola Olan tiloissa. Tarjolla oli perinteinen jouluateria kaloineen ja laatikoineen. Presidenttimme Hannu toivotti jäsenet ja puolisot tervetulleiksi ja kertoi hieman pikkujoulujen historiaa. Aivan muinoin pikkujouluilla vietettiin joulunajan paastoon laskeutumiseksi. Nykyinen, hilpeämpi juhlinta on peräisin 1930-luvun osakuntalaisilta Helsingin yliopistosta.

Tarjoilu oli runsas ja maittava. Vaihto-oppilaamme Fabian Saksasta tykästyi erityisesti hämäläiseen tuuvinkiin eli imellettyyn perunalaatikkoon. Ruoan ja kahvin päälle Hannu musisoi meille jouluaiheisia lauluja. Kiitos järjestäjille lämpimästä juhlahetkestä ja hyvää joulunodotusta kaikille!

Fabian on jo oppinut juomaan kahvia

Jouluateria oli herkullinen!

Perinteiset laatikot