Vuositeema

Rotary Internationalin vuositeema

Rotary Internationalin kauden 2023–2024 presidentin Gordon McInallyn vuositeema on

CREATE HOPE in the WORLD | Luo toivoa maailmaan

”Rotary auttaa luomaan olosuhteita rauhalle ja sellaiselle tulevaisuudelle, joka on elämisen arvoinen. Pysykäämme avoimina ja halukkaina muutokseen, ja pitäkäämme fokuksemme rauhan rakentamisessa maailman. Minä kehotan teitä luomaan toivoa maailmaan. Rotary tuo pysyvän muutoksen maailmaan yksi uusi toivo kerrallaan!”

Rotaryt jakavat yhteisen tulevaisuuden kuvan, vision, jossa ihmiset yhdistävät ponnistelut
luodakseen maailmaan kestävää muutosta. Parempaa tulevaisuutta rakennetaan yhteisöis-sämme ja persoonissamme siten, että vuorollaan jokainen Rotary Internationalin presiden-tin määrittämä vuositeema tuo vision mukaista yhteistä tavoitetta askeleen lähemmäksi.

Gordon McInally painottaa, että jatkuvuuden kautta syntyy uusi alku, silta tulevaan vuoteen.
Jatkuvuus tarkoittaa edeltäneiden johtajien hyvien ideoiden edistämistä. Rakentamalla aiempien presidenttien ja muiden rotarijohtajien aloittamalle vankalle pohjalle, mahdollis-tamme vieläkin suuremmat saavutukset tulevaisuudessa. Meidän on kuitenkin omaksuttava ahnaasti uusia ajatuksia ja näkökantoja, jotka voivat luoda pysyvän muutoksen maailmaan.

Otsikon taustakuva: Markus Perko

Kokoontumistiedot