Projektit

Rotary on palvelujärjestö.

Toimimme tunnuslauseemme Palvelu itsekkyyden edelle (Service above self) mukaisesti paikallisesti ja maailmanlaajuisesti. Kansainvälinen humanitäärinen palvelumme toteutuu Rotarysäätiömme koordinoimana ja hyväksyttyjen kumppaneiden kanssa.

Osallistumme myös lähiklubien kanssa yhteiseen paikalliseen Vesireppuprojektiin, jossa Rotaryklubit lahjoittivat kaikille Hämeenlinnan kaupungin ala-asteen kouluille Suomen Ympäristökeskuksen luomat Vesireput, joiden mittalaitteilla oppilaat pääsevät tutkimaan lähivesien vedenlaatua.
Vesireppuprojektin esittelyyn linkki kaupungin sivuille: Vesireppu mukaan ja rannalle – Hämeenlinna (hameenlinna.fi)

Kokoontumistiedot

Paikka:
Ravintola LinnaBistro
Kaivokatu 9
13100 Hämeenlinna

Aika:
Viikkokokoukset yleensä tiistaisin klo 11.30 -12.30 yhteisinä Aulangon Rotaryklubin kanssa.
Tarkista tapahtumien paikka ja ajankohta sivulta Ajankohtaista/Tapahtumakalenteri