Maaliskuu

– ti 10.3.2020 Online-kokous klo 21, Tapio Vihersaari ShelterBox Tuki ry:stä kertoo, miten apu löytää perille. Olemme klubimme projektina lahjoittaneet ShelterBoxin kautta tukea katastrofialueille. (tämä kokousaihe siirtyi teknisestä syystä uuteen ajankohtaan; ti 12.5.2020)

– ti 17.3.2020 Online-kokous klo 21, vieraanamme Helsinki Toastmasters Clubin presidentti Oskari Rovamo joka kertoo klubinsa toiminnasta. Toastmasters on rotaryn uusi kansainvälinen kumppani. Toastmasters on vuodesta 1924 auttanut sen jäseniä kehittymään viestinnässä, kommunikoinnissa ja johtajuudessa.

Huhtikuu

– 7.4.2020 SOVITTU TERRA SIIRTYY MYÖHEMPÄÄN AJANKOHTAAN, KORVATAAN ONLINE-KOKOUKSELLA AIHE TARKENTUU

14.4.2020 Online-kokous klo 21, jäsenemme Harri Hautala alustaa kyberturvallisuudesta.

21.4.2020 Online-kokous klo 21, vieraanamme jäsenemme Tomi Laamanen, joka toimii professorina St Gallenin yliopistossa Sveitsissä. Hänen erityisalaansa on strateginen johtaminen ja yritysstrategia

Toukokuu

5.5. Online-kokous (Terra-kokous peruttu, korvataan Online-kokouksella)

12.5. Online -kokous Klo 21, Tapio Vihersaari ShelterBox Tuki ry:stä kertoo, miten apu löytää perille. Olemme klubimme projektina lahjoittaneet ShelterBoxin kautta tukea katastrofialueille.

19.5. Online-kokous

Kesäkuu