Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
02.06.2020

Mäntsälän seurakuntakeskus

Kauden viimeinen Mäntsälän Rotaryklubin klubikokous pidetään tiistaina 2.6. klo 18.30 Mäntsälän seurakuntakeskuksen isossa salissa.

Kesäkuun alusta on mahdollista max 50 henkilön kokoontua, joten olemme varanneet ison salin, jossa voimme pitää toisiimme etäisyyttä. Kokouksen jälkeen jäämme kesätauolle.

Illan ohjelmassa on presidenttien käätyjen vaihto ja omakustanteinen kahvi/tee + suolainen, hinta 5 euroa, varaathan tasarahan. Sisar Riitta järjestää kahvituksen. Vieraaksemme saapuu DG Tom Wegge puolisoineen.

Tietoa tulevan syksyn ohjelmasta: Aloitamme 26.8. toivoen, että meillä on edelleen mahdollisuus kokoontua. Suunnittelemme jo syksyn runkoa valmiiksi, mutta toki seuraamme kesän aikana ohjeistusta kokoontumisille. Klubikokouksessamme voit jo varata syksyn tai kevään oman emännöinti- / isännöinti-iltasi kalenterista.