Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
16.10.2021
10:00 - 16:00

Järjestämme toivotun Kartanokierroksen klubimme jäsenille avectilaisuutena lauantaina 16.10. klo 10-16. Lähtö ja paluu Mäntsälän linja-autoasemalta. Matkaa teemme Liikenne Seppälän linja-autolla. Kartanomatkojen Marjut Jokinen on oppaanamme koko päivän kertoen Mäntsälän eri kartanoista. Vierailemme Alikartanon pihalla, Sälinkään ja Saaren kartanoissa sisällä sekä Kotipiirin tuottajatorilla, jossa voimme tehdä ostoksia. Viimeisenä kohteenamme on Mäntsälän kartano, jossa nousemme linja-autosta ja saamme tutustua kartanon piha-alueeseen oppaan johdolla. Ruokailemme matkan aikana Sälinkään kartanossa sekä nautimme päiväkahvit Kotipiirissä. Koko päivän hinta on 65 euroa, sisältäen sisäänpääsymaksut kohteisiin, kuljetuksen, oppaan palvelut, ruokailun Sälinkäällä ja kahvihetken Kotipiirissä. Retkimaksu kerätään linja-autossa Kartanokierroksella. Sälinkään kartanossa on anniskeluoikeudet, joten halutessaan voi ostaa ruokajuomia. Ilmoittautuminen 8.10. mennessä sähköpostitse osoitteeseen  elina.alanko@mantsalankirjapaino.fi tai p. 0400 579222. Ilmoittautuessa ilmoita osallistujien määrä sekä maholliset erikoisruokavaliot. Huomioithan, että kyseisellä viikolla (41) ei klubikokousta ole.

Tervetuloa Rotaryklubimme syysretkelle!

t. Elina past pres.