Päätämme tämän kauden kokoussarjan nyt alkavan viikon torstaina 8.6.2023 kello 17.00 – 18.30 Tapiola Gardenissa. Syksyllä alkavalla kaudella klubi täyttää 60 vuotta. Tarkoituksemme on juhlia sitä vähän perusteellisemmin. Kuusikymmentä vuotta aktiivista toimintaa on kova saavutus mille hyvänsä järjestölle. Voidaan siis olla tyytyväisiä ja ylpeitä klubistamme.

Tämän viikon torstain teemana on kysymys ”Mikä on Rotary-järjestö?” Joudumme tämän kysymyksen eteen usein, kun kerromme ystäville tai tutuille kuuluvamme Rotareihin. Yleensä osaamme kyllä mainita muutamia järjestön tekemisiä. Voi olla, että monikin asia unohtuu.

Ensi syksyn järjestelyt ovat tarkentumassa. Tuleva presidentti Pasi Kenola avaa missä mennään juuri tällä hetkellä. Ja kun kausi ja presidentti vaihtuvat, ohjelmassa on myös käätyjen vaihto. Käätyjen vaihto on pieni paikallisjuhla.

Pertti Järvenpää