Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
10.05.2022

Kappelin kellari

Nyt on mahdollisuus tukea Ukrainaa osallistumalla Eiran Rotary klubin musiikki-iltaan Esplanadin kappelin kellariravintolassa tiistaina 10.5.2022. klo 19.00. Ovet avataan klo 18.30.

Osmo Palonen soittaa pianolla tuttuja jazzsävelmiä, jotka pohjautuvat bluesperinteeseen. Hän kertoo myös niiden säveltäjistä ja esittäjistä.

Tilaisuuden noutopöydän kevyt iltapala sisältyy lipun hintaan. Ravintola Kappeli tukee tilaisuutta tarjoamalla vieraille alkujuomat.

Tilaisuuden pääsymaksu on 100 euroa. Illan tuotto ohjataan Ukrainan tukemiseen.

Ilmoittautumiset ja pääsymaksu viimeistään 2.5. osmo.palonen@osmopalonen.fi. Kutsu on avec.

Paikalle mahtuu enintään 90 henkeä.

Varaus astuu voimaan, kun pääsymaksu on maksettu Eiran Rotary klubin tilille. Tilitiedot toimitetaan ilmoittautumisvahvistuksen mukana.

Osmo Palonen on Eiran rotary klubin jäsen. Hän opiskeli ja työskenteli Sibelius-Akatemiassa mm. Koulutuskeskuksen johtajana lähes 40 vuotta. Eläkevuosinaan hän jatkaa esiintymistä erilaisissa musiikkitilaisuuksissa. Lisätietoja Osmo Palosesta www.osmopalonen.fi.