Ylöjärven Rotaryklubin historiallinen vitjojen  vaihto tapahtui tiistaina 11.8.2020  Ravintola Keitaalla . Poikeuksellisesti tilaisuus pidettiin vasta näin elokuussa koronapandemian vuoksi ja samalla hiukan juhlistettiin tulevaa kautta 2020-2021.  Tilaisuudessa oli meitä rotareita puolisoineen yhteensä 15 henkeä ja lisäksi tilaisuuttamme  juhlistivat IPDG Eija Hatakka-Peltonen ja IPAG Risto Turunen. Maukkaasta illallisesta vastasi klubimestarimme Ismo puolisonsa Anun kanssa.

Iloisen ja juhlallisen tilaisuuden aluksi IPDG Eija luovutti piirimme kiertopalkinnon Haukkapatsaan viime kauden alueen 1390 parhaalle klubille.

DG Eija: “VUODEN 2019-20 KLUBI on RC Ylöjärvi ja presidentti Esa Lumppio. Aktiivisuutta, näkyvyyttä ja kansainvälisyyttä. Näkyviä tapahtumia mm. Helppo nakki seurakunnan kanssa, upeat kotisivut, mittavia avustusprojekteja kotimaassa esim. 2000€ stipendeihin Ylöjärven lukiolle ja ulkomailla esim. Botswanassa ja Afganistanissa. Hyvä tunnelma ja yhdessä tekemistä mm. kakkukilpailuun osallistuminen, esitelmäyhteistyötä muiden klubien kanssa – muutamia tässä luetellakseni.”

Klubimme osoitti myös ettemme lannistu emmekä ole “huono häviävä” eli vaikka emme Rotary- kakkukilpailussa mitalisijoille ihan yltäneet, luovutimme Eijalle hienon lasisen laserhiotun tunnelmakoristeen, jota idean isä veli Ismo esittelee, ks kuva.

Past presidentti Esa kiitteli klubia ansioikkaasta ja sinnikkäästä työstä myös vaikeina aikoina (koronakriisi). Erityisesti klubissamme oli kunnostautunut klubimestarimme Ismo, jolle myönnettiin PHF. Presidentti ei saa mitään aikaan ilman tukijoukkoja eli aktiivisia työtä karttamattomia jäseniä eikä puolisoa (Kiitos Katjalle).

Tilaisuus huipentui perinteikkääseen vitjojen vaihtoon, jossa past presidentit (Matti ja Ismo) toimivat vitjojen vaihtajina Esalta Timolle

Illallisella uusi presidentimme Timo hiukan hahmotteli meille tulevaa kautta 2020-2021, mutta siitä lisää tuonnempana.