Hyvät Vantaan rotarit
Asia: Missä mennään huhtikuu
Äskenn on aprillipäivä, mutta emme siihen nyt kompastele. Toteamme vain, että optimismi ja hyvä usko saavat edelleen väistyä realiteettien edessä. Koronan vuoksi todennäköisesti pystymme kokoontuman aikaisintaan vasta toukokuun puolen välin paikkeilla ja siitä eteenpäin. Olisi erinomaisen tärkeää, että saisimme edes muutaman kokoontumisen aikaiseksi vielä tällä kaudella. Niitä suunnittelemme ja palaamme tuonnempana.
Koronan vuoksi myös nuorisovaihto on maailman laajuisesti pysähdyksissä. Tätä teemaa myös omalta osaltamme vielä kehitämme – kun on käytettävissä tällainen aikalisä. Kuten aiemmin olen jo vihjaillut, pyrimme vielä järjestämään loppukeväästä tai kesän alussa ylimääräisen yhdistyksen kokouksen (klubikokous). On syytä katsoa tulevaisuuteen ja siihen rivimme suoriksi.
Terveiset ovat erää kovin laihat, mutta siitä huolimatta
Hyvää pääsiäistä sisaret ja veljet
Markku Puustinen
Presidentti