Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
12.04.2021
17:00 - 19:30

Tervehdys  ja hyvää pääsiäisen jälkeistä aikaa kaikille teille rotarysiskot ja veljet.

Tänään voimme viettää pitkästä aika  ensimmäisen yhteisen kokouksemme Almassa. Ihanaa nähdä taas teitä kaikkia.

Kokous on ns hybridikokous, eli virittelemme nettiyhteydet ja vehkeet kuntoon Almassa. Kaikki ovat edelleen tervetulleita seuraamaan myös virtuaalisesti.

Tänään meillä on linjoilla Iina ja aiheena on:  Miten meidän klubina tulisi viestiä. Millaista tulevaisuuden vistinnän tulisi olla ja mitä piiri ja uusi kuvernöörimme haluaa viestintämme olevan.  Iinan virtuaalikoulutus alkaa jo klo 17,00 ja Iina tietää, että ruokailemme siinä samalla klo 17.00 alkaen kuten tapana on ollut. Avaamme linjoja jo aiemmin.

Iinan koulutus: MARKKINOINTIVIESTINNÄN TUNTI  käsittelee kokonaisviestintää vuosisuunnittelua. Mitä tavoitteita meillä voi olla ja millaisia keinoja ja kanavia voimme löytää. Koulutuksessa käydään läpi missä voimme viestiä ja markkinoida? Miltä meidän klubimme näyttää ulospäin? Mitä lupaamme ja kenelle?

Kun koulutus on ohi, käydään nopeasti läpi nykyistä viestintäämme ja sitä, millaisia ideoita teille tulee koulutuksen perusteella. Tarvitsemmeko esimerkiksi viestinnästä vastaavan?  Nimitämmekö  komitean, joka hoitaa viestintään liittyviä. Ensi vuoden presidentillä on varmasti myös omia toiveita tämän suhteen.

Tervetuloa kaikki mukaan

Presidentti