Kartta latautuu...

19.04.2021

Tapahtumapaikka
Alma

Tervehdys  teille rotarysiskot ja veljet.

Tehdään tästä viestinnän päivä nro 2, koska Iinan toinen koulutus sattuu nyt sopivasti  maanataille juuri kokousaikaan.  Myös tässä koulutuksessa Iina kertoo meille virtuaalisesti viestinnän saloja ja tämä on jatkoa viime maanantain koulutukseen.  Ensimmäisessä osassa käytiin läpi markkinointia ja  tässä käydään läpi sisällön tuottamista.

SISÄLLÖNTUOTTAMISEN TUNTI Millaiset aiheet toimivat eri viestintäkanavissa? Käytännön esimerkkejä. Iina avaa esimerkein mistä voi hankkia ideaa ja sisältöä klubin viestintään (ja miksei myös omiin kanaviin).

Kuten viimeviikolla niin myös tällä viikolla ruokalilemme samalla kun kuuntelemme. Linjat hybridikokoukseemme avataan jo hyvissä ajoin, joten osallistuminen on helppoa. Tämän jälkeen otamme taas kantaa siihen mitä sisältöä haluaisitte kanavissamme olevan ja miten kaikki olisi mielestänne parasta toteuttaa.

Tervetuloa kaikki mukaan

Presidentti