Kartta latautuu...

31.05.2021

Tapahtumapaikka
Alma

Tervehdys rotarysiskot ja veljet.

Hyvinvointiasiaa tällä kertaa.

Timo Tuuri, Fysio 2000 kuntosali ja hyvinvointiketjun toimitusjohtaja, tulee kertomaan meille, millä tavoin kuntoa ja toiminnallisuutta kannattaa pitää yllä ja mitä mahdollisuuksia heidän yrityksensä tähän tarjoaa, miten on selvitty koronan kourissa ja millainen polku yrittäjyyteen on ollut. Mielenkiintoista asiaa siis tiedossa. Tästä esityksestä löytyy meille kaikille varmasti jotain kiinnostavaa.

Timo tulee henkilökohtaisesti paikan päälle, joten toivon runsasta osanottoa tähän kevään viimeiseen normaaliin tapaamiseemme. Tämän jälkeen jatkamme terassikokouksilla käätyjen vaihtoon asti.

Linjat avataan jo hyvissä ajoin. Te jotka osallistutte kotoa käsin, linkki omaan huoneeseemme löytyy totutusti täältä klubin omilta sivuilta.

Tervetuloa kaikki mukaan.

Presidentti