Kartta latautuu...

15.09.2021

Praati

Tervetuloa

Rotaryiltaan 15.9.2021 klo 18 Praatiin kuulemaan suunnitelmasta perustaa uuden ajan Rotaryklubi Raaheen. Uusi klubi mahdollistaa joustavat ja modernit tavat toimia ja verkostoitua uusien ihmisten kanssa. Luonnollisesti, mikäli perinteisempi Rotarytoiminta kiinnostaa niin Raahessa toimii kaksi klubia jo entuudestaan – Raahen Rotaryklubi ja Pietari Brahen Rotaryklubi ja kerromme illan aikana kiinnostuneille myös heidän näiden toiminnasta.

Järjestämme pientä iltapalaa, joten olemme kiitollisia jos ilmoittaudut viimeistään maanantaina 13.9.2021 (tarmo.kokkola@gmail.com)

Tulevan klubin ajatus on soveltua erilaisiin elämän vaiheisiin, joten lapset ovat tervetulleita myös iltaan emmekä venytä iltatoimia vaan lopetamme noin klo 19.00.

ystävällisesti
Tarmo Kokkola