Valon hetki Villa Valossa

Klubimestari Timo Lehesniemi ja klubin sihteeri Minna Söderholm järjestivät klubilaisille lauantaibrunssin Villa Valon tiloissa, empire-kaupunginosassa Porvoossa.

-Maukas brunssi kirvoitti klubilaiset iloiseen keskusteluun ja aiheita riitti suuntaan jos toiseen, tyytyväinen presidentti Päivi Kippo-Edlund totesi.

-Keskusteltiin mm. Porvoosta kotikaupunkina ja rotareiden toiminnasta alueella ja valtakunnallisesti. Koronaakaan ei unohdettu.

-Olimme iloisia myös siitä, että saimme siskot ja veljet tavata toisiamme myös kasvokkain eikä vain etänä, Kippo-Edlund lisäsi.

Maskit kasvoilla oltiin tilanteiden mukaan ja jokaiselle jäi varmasti kiva muisto siitä, että tälläkin tavalla tänä vaikeana korona-aikana voi kokea yhteenkuuluvaisuuden tunnetta rotariudesta ja elää sen arvomaailman mukaan!

Teksti Maarit Gabrielsson, kuvat 1 sekä 3-6 Päivi Kippo-Edlund