Laskiaistiistaina 16.2.2021 Pasilan klubissa kuultiin Antti Rintamäen esitelmä, jossa hän kertoi kolmesta työvuodestaan  2018 – 2020 Italian pääkaupunki Roomassa. Tänä aikana hän osallistui aktiivisena vierailijana Roma International rotaryklubin toimintaan.

Rooman klubissa on 35 jäsentä, jotka edustavat 15 eri kansallisuutta.

Rooman klubissa kokoukset olivat illalliskokouksia. Koska ruoka ja kulinarismi on Italiassa tärkeää, toteutuivat illalliset pitkän kaavan mukaan. Illallismaksusta 10-20 euroa lahjoitettiin aina eri projekteihin. Rooman klubin kokouksiin ja toimintaan kuului niin END Polio maratonia kuin online viininmaistiaisia sekä ruuan laittoa. Ohjelmissa oli myös yhdessä tekemistä mm. kokkauskilpailuja. Rooman klubi toteuttaa myös erilaista varainkeruuta rahoittaakseen paikallistason projekteja.

Klubin yhtenä kansainvälisenä hankkeena on tyttöjen koulutuksen tukeminen Afrikassa, Ugandassa. Tähän myös Pasilan klubi osallistuu yhteistyökumppanina.

Antti Rintamäki on entinen Pasilan klubin jäsen ja nykyisin Helsinki International klubin jäsen.