Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
06.09.2022

Kutsu
Voit lukea uutiskirjeen myös selaimessa.

”Suomen energiaomavaraisuuden uudet haasteet”
– syysseminaari

Arvoisa vastaanottaja,

Venäjän 24.2.2022 aloittamaa sotaa Ukrainassa seuranneet EU:n talouspakotteet ovat kohdistuneet voimakkaimmin energian tuontiin. Tämä on käynnistänyt Suomessa keskustelun energiaomavaraisuudesta ja huoltovarmuudesta, kun olemme kokonaan uudessa tilanteessa energiantuotannon riittävyyden suhteen.

Mitkä ovat vetykaasun mahdollisuudet ja haasteet tulevaisuuden päästöttömänä energianlähteenä? Riittääkö Suomen sähköntuotanto täyttämään kasvavan kulutuksen tarpeet? Voitaisiinko energiaa säästää elintasosta tinkimättä?

Tervetuloa mukaan 24. kerran 6.9.2022 järjestettävään Leppävaaran Rotaryklubin, Metropolia Ammattikorkeakoulun, Helsingin seudun kauppakamarin ja Espoon kaupungin järjestämään kutsuseminaariin, jossa kuullaan ajankohtaiseen aiheeseen syventyneiden asiantuntijoiden näkemyksiä mm. yllä esitettyihin kysymyksiin.

Tilaisuus on suunnattu metropolialueen työelämän vaikuttajille, avainhenkilöille, kouluttajille, asiantuntijoille, yritysjohtajille ja kunnallisille päättäjille. Tilaisuus alkaa klo 16.30 kahvitarjoilulla ja päättyy noin klo 20. Seminaari alkaa klo 17 ja ohjelman päätyttyä Espoon kaupunki tarjoaa buffet-ruokailun.

Tutustu ohjelmaan alla ja ilmoittaudu 2.9.2022 mennessä. Seminaari on osallistujille maksuton ja se järjestetään Metropolian Karamalmin kampuksella.

Lämpimästi tervetuloa!

Riitta Konkola, toimitusjohtaja-rehtori