Syksylle 2024 mahtuu vielä runsaasti ohjelmaa – esitelmiä ja vierailukohteita!

Kokoontumiset torstaisin  – Käskynkkä (Soikkokuja 12), ruokailu klo 16, kokous klo 17-18

Kevätkausi 2024 omalla sivulla, katso tästä.

Ilmoita omista mielenkiinnon kohteista esim. presidentille tai sihteerillemme, voimme yhdessä etsiä ratkaisuja, esitelmien pitäjiä ja kiinnostavia yritysvierailujen kohteita. Mitä monipuolisemmin jäsenistön toiveita pystymme toteuttamaan, sitä helpompi useamman on lähteä mukaan joko viikkotapaamisiin tai vierailuille.

Useimmiten mukaan mahtuvat myös puolisot ja aiheesta todennäköisesti kiinnostuneet ystävämmekin. Heitä kannattaa kutsua mukaan, jotta toimintamme tulisi entistä tunnetummaksi.

Myös nuoria kannattaa aihepiirien mukaan kutsua tilaisuuksiimme, koska heistä jotkut voivat olla kiinnostuneita myös nuorisovaihdosta (kesä-, leiri- tai vuosivaihdon osalta) tai muista Rotaryjärjestöjen vaihto-ohjelmista, rauhanlähettiläistä sekä hyväntekeväisyys- ja projektikohteista. Uusia projekteja on suunnitelmissa liittyen mm. ympäristön tilaan, kuopiolaisten nuorten auttamiseen sekä ukrainalaisten lasten ja nuorten kotouttamiseen.

Myös uudet ideat mielellään jatkojalostukseen klubimme hallitukselle tai resurssitiimille (esim. Kati Karjalainen 050 336 3130, kaileino77@gmail.com; myös kallaveden.rotary@gmail.com käytössä, ole hyvä.