Kartta latautuu...

MIA KORO-KANERVA ISÄNNÖINTILIITON TOIMITUSJOHTAJAKSI
Medialle
Julkaistu: 2.5.2019 Muokattu: 24.5.2019
Isännöintiliiton uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu OTM Mia Koro-Kanerva, 40. Hän aloittaa tehtävässään 2.9.2019.

Koro-Kanerva tulee Isännöintiliittoon Suomen Vuokranantajat ry:stä, jossa hän on toiminut pitkään toiminnanjohtajana kehittäen järjestöstä valtakunnallisen jäsenpalvelu- ja vaikuttamisorganisaation.

– Olen iloinen päästessäni syventämään osaamistani ja katsomaan tuttua kenttää ihan uudesta kulmasta. Minua kiinnostavat isännöintialan tulevaisuus ja alan kehittäminen. Haluan olla hyvän isännöinnin puolestapuhuja ja olla mukana vaikuttamassa siihen, että isännöinnin työn arvostus kasvaa, Koro-Kanerva sanoo.

Isännöintiliiton hallituksen puheenjohtaja Toivo Korhonen kertoo valinnan olleen hallituksessa yksimielinen ja tunnelman olevan positiivisen odottava.

– Olemme vaikuttajajärjestö, jolle Mialla on paljon annettavaa ja vahvaa näyttöä osaamisesta. Haluamme jatkossakin tehdä isännöintiä positiivisella tavalla näkyväksi, Korhonen sanoo.

Korhonen ja Koro-Kanerva ovat samoilla linjoilla tulevaisuuden tavoitteista. Yhteistyötä halutaan tiivistää entisestään eri sidosryhmien kanssa sekä jatkaa jäsenten kuulemista.

– Parhaiten asioita saadaan aikaan yhdessä, Koro-Kanerva tiivistää.

Isännöintiliitto auttaa isännöintiä kehittymään ja luomaan paremmat mahdollisuudet tulevaisuuden asumiselle. Liittoon kuuluu lähes 600 isännöintiyritystä ja 23 yhdistystä. Isännöintiliiton piirissä on yhteensä noin 4000 alan ammattilaista, mikä kattaa noin 4/5 toimialalla työskentelevistä.