Viikot ja kuukaudet kiiitävät semmoista vauhtia, että oikein heikompaa hirvittää. Olemme saaneet klubina viettää aktiivista talvea ja kevättä. Maaliskuussa meillä kävi kaksi vierailijaa, Salla Ahvenjärvi Haapavesi Folk Music Festival ry:stä ja Sini Laitila kertomassa poliisin ammatista. Itse olimme vieraana Varaosapojilla sekä kävimme pilkkimässä perheidemme jäsenten kanssa Tarjan mökkirannassa.

Huhtikuussa saimme kuulla etänä esitelmän Rotary jäsenkoordinaattori, PDG Erik Stenströmiltä, (Rotary Zone 15 ARC, Zone 17 RC), sekä käydä kahdella vierailulla, ensin uudella koulukeskuksella ja sitten Haapaveden arviointi- ja kuntoutusyksikössä, minne luovutimme asiakaskäyttöön television! Rotaryvuosi alkaa lähestymään loppuaan, mutta vielä sitä on kaksi aktiivista kuukautta jäljellä, joten nautitaan niistä ensin!