Helmikuussa Haapaveden Rotaryklubilla toteutui kaksi tapahtumaa kolmesta. Alkukuusta pidimme klubikokouksen, missä kävime klubin eri komiteoiden (hallinto-, säätiö-, palveluprojektit-, julkisuuskuva- ja jäsenhankintakomitea) puolivuotiskatsaukset läpi.

Seuraavalla viikolla klubi juhlisti 67-vuotista taivaltaan Lönninkartanon Wiivinsalissa maukkaan illallisen merkeissä (klubin perustamipäivä on ollut 9.2.1955). Helmikuun piti huipentua 25.2. pidettävään -Profeetta omalla maallaan tapahtumaan, mutta jouduimme siirtämään tapahtuman lähitulevaisuuteen. Tapahtuma pyritäänkin järjestämään vielä kevään 2022 aikana, myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana!

Loppukuusta ajankohtaiseksi tuli Rotarien yksi kärkihanke: rauhantyö. Lisää tästä linkistä: Rauhantyö