Keitä olemme

Vihdin rotaryklubi ry on osa humanitäärisellä ja eettisellä pohjalla toimivaa kansainvälistä Rotary-järjestöä. Rotareita yhdistää halu edistää hyvää niin omalla kotipaikkakunnallaan kuin kansainvälisesti. Mottomme on Palvelu itsekkyyden edelle. Palvelu ja auttaminen ovat myös Vihdin rotaryklubin toiminnan keskiössä ja teemme työtä mm. lasten ja nuorten, vanhusten sekä ympäristömme hyväksi. Jäseniämme palvelemme mielenkiintoisilla viikkotapaamisilla.

Palvelemme klubimme jäseniä

Tarjoamme rotaryklubimme jäsenille eri alojen asiantuntijoiden kiinnostavia esitelmiä. Järjestämme vuosittain myös yleisölle avoimia luentotilaisuuksia.

Tuemme nuoria

Olemme aktiivisesti mukana Rotaryn nuorisovaihdossa, joka tarjoaa nuorille mahtavan tilaisuuden tutustua uusiin kulttuureihin turvallisesti ja edullisesti.

Palvelemme yhteisöä

Olemme osa ympäröivää yhteisöämme. Meillä on perinteenä sytyttää kynttilät Vihdin kirkonmäen sankarihaudoille 6.12.

Pidämme myös hauskaa

Leikkimielisessä Rotarykisassa selvitettiin ”Metsärasti päin honkia” ja ”Heikoin lenkki”. Vihdin rotaryklubin voitokkaasta joukkueesta niitä ei löytynyt!

Liity mukaan

Jos haluat vaikuttaa, tule mukaan toimintaamme!

Suomen Rotary sosiaalisessa mediassa